خانه سنگهای 7 چاکرا
انگشتر مردانه
انگشتر زنانه
نگین تسبیح راف چراغ سنگ نمک صفحه عقیق دستبند شرف شمس خواص سنگ مقالات تماس باما
گالری سنگهای شفابخش تیراژه

انگشتر مردانه فیروزه 1400
کد محصول: am28-9448
قیمت: 699,000 تومان

انگشتر مردانه فیروزه

انواع فیروزه چیست؟

فیروزه را بر مبنای سه ویژگی می توان دسته بندی کرد.
براساس رنگ:طیف رنگی فیروزه بسیار گسترده است. از آبی کمرنگ تا سبز پررنگ. همچنین نمونه هایی از آبی تیره نیز وجود دارد. طبق این دسته بندی هرچه در فیروزه آبی تیره بر رنگ سبز غالب تر باشد، فیروزه دارای ارزش بیشتری است. در این عکس رنگ های مختلف فیروزه را مشاهده می کنید.
 
براساس معدن: فیروزه در نقاط مختلف دنیا استخراج می گردد اما مهم ترین معادن آن فیروزه ایران، فیروزه تبت، فیروزه آمریکا، فیروزه مصر است. در ایران هم مهم ترین معادن فیروزه در نیشابور، دامغان و کرمان قرار دارد. فیروزه های معادن مختلف می توانند هرکدام یکی از رنگ های بالا را داشته باشند ولی از نظر تجاری با ارزش ترین فیروزه دنیا، فیروزه نیشابور است. خبر بد هم اینکه استخراج غیراصولی فیروزه از معادن نیشابور (استخراج به وسیله انفجار با TNT) تقریبا بسیاری از معادن نیشابور به انتها رسیده اند و طبق برخی گزارش های غیر رسمی نهایتا تا 5 سال آینده رگه های فیروزه نیشابور نا پدید می شود. فیروزه کرمان و دامغان کیفیت پایین تری نسبت به فیروزه نیشابور دارند و در بازار جهانی نیز فیرزوه کرمان و دامغان ارزش پایین تری از فیروزه تبت یا آمریکا دارد.
 
بر اساس شکل ظاهری:برخی از آن ها یک دست آبی هستند و برخی دیگر دارای رگه هایی می باشند. در سومین دسته بندی که بیشتر در کشور های عربی رایج است، فیروزه به دو نوع عجمی و شجری تقسیم می شود. فیروزه عجمی، به فیروزه های صاف و یک دستی گفته می شود که روی سطح آن هیچ رگه و شکستگی وجود نداشته باشد.

انگشتر مردانه فیروزه 1400

 انگشتر مردانه فیروزه 99

پرداخت آنلاین

مطالب مرتبط:
▼ انگشتر مردانه فیروزه 1400
Share
   

 جهت سفارش اینترنتی روی یکی از تصاویرزیر کلیک کنید

انگشترمردانه شرف شمس گردنبند شرف شمس انگشترزنانه شرف شمس دستبند شرف شمس نگین شرف شمس تسبیح شرف شمس نیم ست شرف شمسگوشواره شرف شمس

تهران بلواراشرفی اصفهانی مرکزخریدتیراژه طبقه2پلاک19 

  توجه :هزینه پست پیشتاز وبسته بندی 28 هزارتومان می باشد که می بایست به  مبلغ محصول اضافه گردد . لطفاً باشماره یا تلفن   واتساپ : 09128461778   جهت سفارش اینترنتی ابتدامصحول خودرا از سایت Sharafshams.ir انتخاب نموده سپس کدآن محصول را به ما اطلاع دهید وپس از اطمینان از موجودی انبارجهت پرداخت فوری  باگوشی تلفن همراه خود به #20114*6655* زنگ بزنید سپس عدد3 را واردکنید وبعد مبلغی که می خواهید واریز نمائید را از شما می پرسدرا وارد نمائید . ویا برای خرید اینترنتی درذیل هرمحصول طبق روال معمول روی محصول کلیک کنید تاپرداخت انجام پذیرد