خانه سنگهای 7 چاکرا
انگشتر مردانه
انگشتر زنانه
نگین تسبیح راف چراغ سنگ نمک صفحه عقیق دستبند شرف شمس خواص سنگ مقالات تماس باما
گالری سنگهای شفابخش تیراژه

جواهر درمانی - رنگ درمانی
کد محصول: gemstone
قیمت: 0 تومان

بسیاری از بیماری ها را می توان فقط با استفاده از رنگ، درمان کرد. زیرا هر سنگ براساس حکمتی رنگی دارد وهر رنگ حاوی شعور مختص به خود است و آشنائی با شعور هم علم نیست بلکه حکمتی است حاوی فرمان الهی و کسی که با این حکمت آشنا باشد را حکیم می نامند که از نظر عظمت شفا بخشی با پزشک یا دکتر اصلاً قابل مقایسه نیست. مثل حکیم ابن سینا که افتخار ایرانیان در دنیاست و هنوز هم علم پزشکی به پای او نرسیده است.

شیوه استنشاق رنگ که با استفاده از فن تجسم خلاق اعمال می شود، با استفاده سنگ ها با رنگی خاص که حالت تعادل را ایجاد می کنند، در درمان بیماری های موثر است. البته امروزه تأثیرات انرژیک نامحسوس رنگ بر روی روح و جسم به اثبات رسیده است.

در رنگ درمانی اسلامی اعتقاد بر این است که هر یک از رنگ ها دارای طیفی خاص است که با ردیفی از طول موج ها ارتباط دارد، یعنی صدها اختلاف رنگ جزئی و نامحسوس وجود دارد که حضرت علی(ع) در نهج البلاغه به آنها اشاره نموده است و در آیات و روایات در به کارگیری صحیح آنها توصیه شده است.

از آنجا که میزان ارتعاش رنگ ها یکسان و بسیار شبیه به هم است همه آنها برای چشم انسان قابل رؤیت نیستند. کلمه (نور) که در برگیرنده انواع رنگ هاست، در آیات و روایات بسیار آمده است و در ابعاد مختلف رنگ درمانی با استفاده از منابع دینی و دستورات پایه ای طب جامع اسلامی این درمان صورت می گیرد.

طول موج رنگ بنفش کوتاه ترین طول موج است و از 380 تا 450 نانومتر بُرد دارد. رنگ قرمز دارای بلندترین طول موج و بُرد آن از 630 تا 730 نانومتر است.

رنگ ها به شیوه های مختلفی بر ذهن و روح و جسم انسان تأثیر می گذارند که تمام این تأثیرات و کیفیت حصول آنها در رنگ درمانی طب جامع اسلامی بحث شده است.

هررنگی روی چاکرای مربوط به آن رنگ و هر چاکرا روی هر عضو مربوط به آن چاکرا تأثیر می گزارد درنتیجه هر رنگ روی عضو مربوط به آن رنگ اثرشفابخشی دارد
سنگهای نارنجی: احساس امنیت را در انسان تقویت می کند و برای سیستم عصبی بخصوص مغز، کلیه و مثانه بسیار سودمند است.
قرمز: جریان خون را بدن تسریع می بخشد و همچنین باعث افزایش نیروی محرکه می گردد.
سنگهای صورتی: حس دوست داشتن و همکاری را در انسان تقویت می کند و باعث می شود که افراد احساسات خود را راحت تر بروز دهند.
سنگهای زرد: کمک به درک عاقلانه مطالب و فعال کردن لوزالمعده و کبد کرده و برطرف کننده نارسائیهای ادراری است.
سنگهای سفید: علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، ناخالصی ها معنوی را پاک می کند و پاکی های درون را نمایان تر می سازد. مضافاً بر آن دی اکسید کربن محل هایی از قبیل کارخانجات و شهرهای پرترافیک را از بین می برد.
● قهوه ای: با ایجاد و یا تقویت حس تعادل در افراد کمک می کند.
سنگهای آبی: باعث آرامش و کاهش اشتها می شود.
سنگهای بنفش: باعث افزایش قدرت تخیل می شود.
سنگهای سبز: آرامش می دهد و بدخلقی و کج خلقی را از ما دور کرده و خنده برلبانمان می آورد

بلورکریستال سنگ نمک را می توان با استفاده از لامپ یا ال ای دی به رنگ های مختلفی درآورد که در این روش علاوه بر تأثیر رنگ سنگ یون بیشتری از نمک برای آرامش ساطع می شود. چراغ های سنگ نمک گالری سنگ های شفابخش از جنس بلور کریستال سنگ نمک می باشد که تأثیر مافوق وصفی نسبت به سنگ نمک معمولی دارد، اشکال مختلف این کریستال ها به شکل نوشته الله یا سربازان هخامنشی و یا هرم، کره، و استوانه از جنس کریستال سنگ نمک می باشد.

لامپ درون سنگ ها قابل تعویض در رنگ های مختلف است و با توجه به رنگ لامپ، رنگ سنگ ها تغییر خواهد کرد. چراغ های کریستال سنگ نمک را می توان در تمامی مکان ها نظیر اطاق خواب، سالن پذیرائی، دفتر کار، بیمارستان، کارخانه، سالن نشیمن و غیره مورد استفاده قرار داد.

هاله ها حوزه های انرژی پیرامون ما هستنند که به رنگ های مختلف: سبز، آبی، بنفش، لاجوردی، به نظر ما می آید. این حوزه ها بر اثر فعالیت های روزانه از بارهای الکتریکی و سایر بارهای مثبت دچار آلودگی شده و برای ما خستگی، افسردگی و بیماریهای مختلف ایجاد می نماید با استفاده از کریستال سنگ نمک گالری سنگ های شفابخش حوزهای منفی اطراف ما را پاک سازی کرده و آلودگی های آن را تا حدود زیادی از بین می برد و به ما انبساط خاطر، آرامش و سلامتی خواهد داد.


کریستال سنگ نمک برای تسکین انواع
دردهای پا، زانو، کمر، کاهش گرفتگی سینوسها
● کاهش مشکلات تنفسی
● بالا بردن ظرفیت شش ها
● کاهش حساسیت و آلرژی
● کاهش سردرد های میگرنی
● کاهش اضطراب
● ایجاد تمرکز حواس
● تقویت سیستم ایمنی بدن
● بالا بردن سطح هوشیاری
● کمک به تنظیم فشار خون
● تثبیت قوای بدنی
● بر طرف کردن احساس خستگی ناشی از آلودگی هوا
● رفع نیاز بدن به نمک و از بین بردن تمایل به خوردن آن
● جذب جرم ناشی از دود سیگار
● از بین بردن بو
● پائین آوردن شدت حمله های آسمی

مورد استفاده قرار میگیرد.چراغ های کریستال بلور نمک ساخته شده از کریستال سنگ نمک طبیعی است که از عمق یک کیلومتری زمین استخراج می شود. نور این چراغ ها در زندگی روزمره ما می تواند بسیار اهمیت داشته باشد.نور و هاله این چراغ ها می تواند بیش از هشتاد درصد تشعشعات منتشره از تجهیزات الکتریکی نظیر پارازیت (کامپیوتر، تلویزیون، دستگاه های رادیولوژی و غیره) را کاهش داده و هوای تنفسی ما را از آلودگی جرم و دود سیگار مهار کند و باعث شود تا خوابی راحت و آسوده و بدون استرس داشته باشیم تا هر روز صبح با نشاط و با نیروی بیشتری بیدار شویم.

Share
    print     ارسال نظر (0)     

 جهت سفارش اینترنتی روی یکی از تصاویرزیر کلیک کنید

انگشترمردانه شرف شمس گردنبند شرف شمس انگشترزنانه شرف شمس دستبند شرف شمس نگین شرف شمس تسبیح شرف شمس نیم ست شرف شمسگوشواره شرف شمس

تهران بلواراشرفی اصفهانی مرکزخریدتیراژه طبقه2پلاک19 

  توجه :هزینه پست پیشتاز وبسته بندی 28 هزارتومان می باشد که می بایست به  مبلغ محصول اضافه گردد . لطفاً باشماره یا تلفن   واتساپ : 09128461778   جهت سفارش اینترنتی ابتدامصحول خودرا از سایت Sharafshams.ir انتخاب نموده سپس کدآن محصول را به ما اطلاع دهید وپس از اطمینان از موجودی انبارجهت پرداخت فوری  باگوشی تلفن همراه خود به #20114*6655* زنگ بزنید سپس عدد3 را واردکنید وبعد مبلغی که می خواهید واریز نمائید را از شما می پرسدرا وارد نمائید . ویا برای خرید اینترنتی درذیل هرمحصول طبق روال معمول روی محصول کلیک کنید تاپرداخت انجام پذیرد