خانه سنگهای 7 چاکرا
انگشتر مردانه
انگشتر زنانه
نگین تسبیح راف چراغ سنگ نمک صفحه عقیق دستبند شرف شمس خواص سنگ مقالات تماس باما
گالری سنگهای شفابخش تیراژه

مغناطیس درمانی چیست

مگنت‌تراپی یا مغناطیس درمانی که در خیلی از منابع با نام مگنوتراپی شناخته می‌شود، یک تکنیک درمانی رایج برای تسکین عارضه‌های مختلف در بدن با استفاده از میدان مغناطیسی می‌باشد. مگنت تراپی روش بسیار کارآمدی است که نیاز شما به مصرف داروهای مسکن و سایر داروهایی که برای کاهش کمر درد و مشکلات کمر مصرف می‌شوند را برطرف می‌کند. از مگنت‌ها می‌توان به روش‌های مختلفی استفاده کرد، از جمله اینکه بر روی دستبندها کار گذاشته شود، یا با ضربات خفیفی بر روی مفاصل آسیب‌دیده زده شود و یا از وسایل مغناطیسی مختلف مثل تشک‌های مغناطیسی استفاده شود.

مغناطیس تأثیر بسیار زیادی روی عضله یا ماهیچه یکی از بافت های مهم تشکیل دهنده سیستم حرکتی بدن است میگذارد  وظیفه اصلی عضله اعمال نیرو و بدنبال آن ایجاد حرکت است. این حرکت می تواند در ارگان های داخلی بدن مانند قلب یا دستگاه گوارشی و یا در استخوان ها و اندام ها باشد که مغناطیس توان وقدرت وکارائی استخوان و مفاصل وماهیچه ها را بالا می برد. گاهی اوقات انقباض عضله و اعمال نیروی آن بر استخوان موجب حرکت استخوان ها می شود. این حرکت می تواند موجب حرکت کل بدن و یا تغییر در وضعیت قرار گرفتن اندام ها گردد و مغناطیس تأثیر بسیار زیادی روی عضله یا ماهیچه ها می گذارد.

در طی 10 سال اخیر، استفاده از مگنت‌تراپی در حد زیادی گسترش پیدا کرده است و در سطح جهان به عنوان یک صنعت معجزه آسا وپیشرفته برای کمردرد وسیاتیک شناخته شده و در کشورهای توسعه‌ یافته میزان استفاده از آن به سرعت در حال افزایش است. بیمارانی که در کلینیک تخصصی کمر معتبر جهان تحت درمان با مگنت‌تراپی قرار گرفته‌اند، بیان کرده‌اند که این روش نتایج بسیار خوبی در تسکین کمر درد ورهاکردن دیسک از نخاع داشته درنتیجه بسیاری از عوارض جانبی آزاردهنده ناشی از عمل‌ جراحی دیسک کمر را بدون عمل درمان کرده است.

دراین مراکز درمانی ابتدا نوع کمر درد شما را ارزیابی کرده و پس از تشخیص عامل زمینه‌ای که باعث بروز کمر درد در شما شده است، یک برنامه مگنت درمانی مناسب را برای شما تجویز می‌کنند.


تأثیرات گردنبند ودستبند مغناطیسی عبارتند ار:

  • توانایی کاهش درد
  • امکان درمان در اسکلت بندی , بافت ها , ماهیچه , عضلات و اعصاب
  • پیشگیری از امراض چیرونیک و غیره
  • امکان وجود پیشگیری بیشتر در نتیجه انرژی بیشتر در بدن
  • افزایش کارایی ورزشی به لحاظ کاهش اسید لاکتیک و تعادل PH خون
  • کاهش استرس در آلودگی های میدان های الکترومغناطیس
  • گیاهان در میدان مغناطیسی سریعتر رشد می کنند و محصول بهتری می دهند
  • رشد سلولهای سرطانی در میدان مغناطیسی یا کاملا متوقف شده و یا تا حد قابل ملاحظه ای کند می شود
  • ذخایر ژنتیکی موجودات در میدان مغناطیسی ثبات بیشتری خواهند داشت
  • میدان مغناطیسی از وسعت بیماریها می کاهد
  • میدان مغناطیسی بر روی همه بافتهای بدن اثر مثبت می گذارد
  • میدان مغناطیسی بر روی خون و مایعات آن بسیار مؤثر است

 مغناطیس درمانی یک روش مطمئن و بی ضرر برای استفاده از میدانهای مغناطیسی برای بدن به جهت کسب اهداف درمانی می باشد. از این روش می تواند به صورت مستقل یا همراه با درمان حاضر استفاده شود،مغناطیس درمانی می تواند یک راه موثر برای به دست آوردن آرامش در دردهای مفاصل،التهابها و سفت شدن عضلات باشد200 سال قبل از میلاد مسیح یک فیزیکدان یونانی در می یابد استفاده از آهن ربا در کاهش دردهای موضعی تأثیر مثبتی دارد حکیم ابو علی سینا نیز از آهن ربا در درمان بیماری ها استفاده می نموده. در آلمان از این نیرو در صنایع مختلف از جمله کشاورزی و باغ داری استفاده می شود به این صورت که میوه ها و سبزی هایی تهیه می شود با نام (بایو) که توسط آبهای مغناطیسی آبیاری شده و تحت تأثیر این نیرو رشد می کنند مس و مغناطیس  درمانی از دیر باز مورد توجه پزشکان بوده است.در طب اسلامی توصیه می گردد خواب و استراحت رو به قبله که در اکثر مواقع در جهت مغناطیسی زمین است صورت پذیرد. مغناطیس با ایجاد تغییرات پتانسیل در بدن و در سلول ها اثرات مفیدی را در انسان و موجودات زنده ایجاد می کند به طوریکه در صورت سفر انسان ها به کرات دیگر یا استقرار در قمر های مصنوعی مشکلات متعددی در عضلات و استخوان ها بروز می نماید.

خواص  مغناطیس برای همه از 500 سال پیش به قبل شناخته شده بوده  ولی به مرور زمان آن را به فراموشی سپردند! بر اساس تحقیقات به عمل آمده مصریان قدیم از خاصیت آهنربایی در ساخت اهرام استفاده کردند تا بدین طریق از فاسد شدن اجساد در داخل اهرام جلوگیری شود. بدن انسان نیز خاصیت مغناطیسی دارد، به همین علت همه موجودات زنده رابطه محکمی با زمین دارند، به همین خاطر وقتی به هنگام خستگی با پای برهنه روی چمن یا زمین راه میرویم احساس شادابی می کنیم. اگر در موقع خواب سر به سمت شمال و پاها به سمت جنوب باشد خواب راحت تری خواهیم داشت ولی اخیرا ثابت شده است که اگر در موقع خواب رو به شرق بخوابید خیلی بهتر خواهد بود زیرا میدان مغناطیسی خورشید هزار برابرزمین است و تغییرات در میدان مغناطیسی آن مستقیما بر روی زمین و موجودات آن تأثیر می گذارد. ماه نیز مانند خورشید میدان مغناطیسی دارد که بر روی زمین و موجودات آن تأثیر گذاشته به طوری که در موقع ماه  کامل، بیماران روانی دچار تحریک و برانگیختگی شدید می شوند. دربعضی از آیین های سری در این شب مراسم خاصی را برگزار می کردند و معتقد بودند که می توانند انرژی ماه را در مدار خاصی هدایت نمایند. تمام آهنرباها دو قطب دارند قطب شمال و قطب جنوب. این دو قطب به طور قراردادی با قطبین مغناطیسی زمین هم جهت هستند. در نظام مغناطیسی، دو قطب ناهمنام یکدیگر را جذب و قطبین همنام یکدیگر را دفع می کنند.

خطوط مغناطیسی که در اطراف یک آهنربا  قرار دارد میدان مغناطیسی آهنربا نامیده می شود. وسعت میدان مغناطیسی بستگی به قدرت آهنربا دارد. آهنرباهای قوی برای اعضای قوی مانند دستها، پشت، شانه ها، شکم، مفاصل و آهنرباهایی با قدرت کم یا متوسط برای اعضای ضعیف به کار می روند مانند گوشها، چشمها، بینی، گلو و همچنین کودکان و نوزادان را با این نوع آهنرباها مداوا می کنند. قطب جنوب آهنربا دارای خواص پیش گیرندگی، خنکی و آرامش، باعث انقباض رگهای بدن، کند نمودن جریان خون در مویرگها، جلوگیری نمودن  از فعالیت باکتریها و کاهش درد، ورم و دمای بدن و … می شود. قطب شمال آهنربا دارای خواص تحریک کنندگی، گرما و نیرو، انبساط رگهای بدن، تشدید جریان خون در مویرگ ها، تقویت و رشد باکتریها و وخیم شدن عفونت و افزایش تورم، رشد سریع میوه و سبزی، افزایش دمای بدن، درمان بیماریهای6 قلبی، کچلی، ضعف ماهیچه، بیهوشی می شود.رشد سلولهای سرطانی در میدان مغناطیسی یا کاملا متوقف شده و یا تا حد قابل ملاحظه ای کند می شود. میدان مغناطیسی از وسعت بیماریها می کاهد. باید توجه داشت که میدان مغناطیسی بر روی همه بافتهای بدن اثر مثبت می گذارد و میدان مغناطیسی بر رجوی خون و مایعات بدن تأثیر فراوانی دارد.

 دستبند سه کاره گردنبند وپابند شو مغناطیسی گالری سنگهای شفا بخش تیراژه
دستبند گردنبند و پابند شو مغناطیسی مغناطیسی گالری سنگهای شفا بخش تیراژه پدیده ای است قدیمی ولی شگفت انگیز و بی نظیر است این دستبند پر فروش ترین محصول سال 2014 اروپا است که باقیمتی 3 برابر قیمت ما به فروش می رسدبا دستبند گردنبند و پابند شو مغناطیسی یادستبند مغناطیسی تعادل، انعطاف پذیری، قدرت، تمرکز را به خود هدیه دهید، کافیست یک بار امتحان کنید و استرس و خستگی خود را کاهش دهید.

جنس این دستبند ازآهنرباست میزان آلرژی و حساسیت این دستبند به 0% رسیده است. لذا مضراتی را ایجاد نمی کند. این د دستبند یکپارچه است لذا دارای استحکام بالایی و وزن بسیارکمی است مفید آهنربا ی بسیار کوچک ومس دوپدیده مس و مغناطیس درمانی را در این دستبند فراهم ساخته است.

مغناطیس درمانی یک روش مطمئن و بی ضرر برای استفاده از میدان های مغناطیسی برای بدن به جهت کسب اهداف درمانی می باشد. از این روش می تواند به صورت مستقل یا همراه با درمان حاضر استفاده شود، مغناطیس درمانی می تواند یک راه موثر برای به دست آوردن آرامش در دردهای مفاصل، التهاب ها و سفت شدن عضلات باشد.

200 سال قبل از میلاد مسیح یک فیزیکدان یونانی در می یابد استفاده از آهن ربا در کاهش دردهای موضعی تأثیر مثبتی دارد حکیم ابو علی سینا نیز از آهن ربا در درمان بیماری ها استفاده می نموده. در آلمان از این نیرو در صنایع مختلف از جمله کشاورزی و باغ داری استفاده می شود به این صورت که میوه ها و سبزی هایی تهیه می شود با نام (بایو) که توسط آبهای مغناطیسی آبیاری شده و تحت تأثیر این نیرو رشد می کنند مس و مغناطیس درمانی از دیر باز مورد توجه پزشکان بوده است.در طب اسلامی توصیه می گردد خواب و استراحت رو به قبله که در اکثر مواقع در جهت مغناطیسی زمین است صورت پذیرد. مغناطیس با ایجاد تغییرات پتانسیل در بدن و در سلول ها اثرات مفیدی را در انسان و موجودات زنده ایجاد می کند به طوریکه در صورت سفر انسان ها به کرات دیگر یا استقرار در قمرهای مصنوعی مشکلات متعددی در عضلات و استخوان ها بروز می نماید.

این دستبند چندین سال است که چندین میلیون بار در جهان با قیمت 110دلار به فروش رفته است ولی که ما این دستبند گردنبند و پابند شو مغناطیسی یا دستبند مسی مغناطیسی را بایک دهم قیمت جهانی یعنی قیمت 135 هزارتومان به شما تحویل می دهیم.

خاصیت دستبند گردنبند و پابند شو مغناطیسی یادستبند مغناطیسی گالری سنگ های شفابخش تیراژه:

در اطراف جسم انسان هاله انرژیکی و بای-پولار قرار دارد که از روی آن می توان به بسیاری از بیماری های فرد پی برد، برای مثال اگر کلیه شما دارای ناراحتی باشد قبل از بروز درد جسمانی، هاله انرژی شما در آن قسمت دارای حفره می شود که این موضوع با اسکن کردن هاله شما توسط دستگاه اندازه گیری هاله بنام کرلیان قابل مشاهده است. باسنگ های نیمه قیمتی و با ماساژ و با هاله درمانی به مرور زمان می توان این هاله را ترمیم کرده و به دنبال آن بیماری جسمی شما هم درمان می گردد. علاوه بر آن وقتی هاله انرژی شما ضعیف می شود شما در معرض بیماری های روحی از جمله افسردگی قرار می گیرید و همچنان جسم شما تا حدی نا توان تر میگردد، که با مدیتیشن می توانید به مرور زمان هاله خود را قوی تر کرده و از طبیعت و کائنات انرژی بیشتری بگیرید.

دستبند گردنبند و پابند شو مغناطیسی یادستبند مسی مغناطیسی دارای دو هولوگرام است که با ساطع کردن فرکانسی خاص، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده، تعادل، انعطاف پذیری، قدرت، تمرکز، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما می کاهد و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل و مایکرو ویو باعث می شود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید. با استفاده کردن از دستبند گردنبند و پابند شو مغناطیسی مغناطیسی گالری سنگهای شفا بخش تیراژه به طور قابل ملاحظه ای قدرت جسمی وجنسی و تعادل شما بالا می رود که کاملا قابل لمس است. علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی می توانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید.

مهم ترین کارائی این دستبند پاکسازی یونی اطاف بدن استفاده کننده است زیرا یون ها تمامی محیط اطراف ما را احاطه کرده اند. آنها اتمهای بارداری هستند که دارای بار الکتریکی مثبت و یا منفی می باشند. یون های مثبت از عصبانیت و استرس افراد در محیط پخش می شود همچنین بر اثر ترکیب اسیدلاکتیک در بدن که باعث خستگی و بیماری می شود حاصل میگردند.

دستبند گردنبند وپابند شو مغناطیسی یادستبند مغناطیسی گالری سنگهای شفابخش تیراژه تولید یون منفی در اطاف بدن و حوزه پولاریته اطراف بدن کرده که باعث تنظیم فشار خون می شود زیرا جریان خون منظم تر و راحت تر می شود در نتیجه افزایش حجم هوای وارد شده به ریه ها در هر تنفس بهتر شده و بر غدد تولید کننده هورمون اثر گذاشته و ریتم ها و امواج طبیعی مغز بهتر می شود؛ زیرا یون های مثبت به محض ورود به بدن شارژ منفی داخل خون را کم می کند و این یعنی چسبندگی داخل سرخرگ و کاهش جریان خون، تقابل آن با یون منفی یعنی بهبود چرخش خون و جابجایی اکسیژن یعنی کمک به متابولیسم بدن، یعنی جلوگیری از هدر رفتن انرژی و همه اینها یعنی احساس آرامش بیشتر و انرژی بیشتر.

اگر با خواندن این مقاله هنوز به عظمت حکمت آفرینش مغناطیس پی نبرده اید باید اضافه کنیم که دستبند های مسی مغناطیسی گالری سنگهای شفا بخش تیراژه طوری عمل می کنند در اطراف بدن یون منفی ایجاد گردد ویون های مثبت اطراف بدن از بین بروند زیرا وقتی یون های منفی بدن انسان کم می شود ترکیب شیمیایی بدن تغییر می کند که این تغییرات منجر به افسردگی خستگی جسمانی و اضطراب و استرس می شوند. دکتر کلیفتون جولی در تحقیقاتش در رابطه با علم قدرت یون های منفی می نویسد که این یون های منفی هستند که باعث سلامتی و ایجاد احساسات خوب به صورت پایدار می شوند. به این علت که میزان اکسیژن مصرفی را افزایش داده و سطح هوشیاری را افزایش می دهد و همچنین باعث ازدیاد تمرکز و یادگیری می شود که این امر مهم توسط دستبند گردنبند و پابند شو مغناطیسی یادستبند مسی مغناطیسی گالری سنگهای شفا بخش تیراژه برای شما بامبلغ 135000 تومان برای یک عمر طولانی و مفید حاصل می شود.


مطالب مرتبط:
▼ مغناطیس درمانی
Share
    print     ارسال نظر (0)     

 جهت سفارش اینترنتی روی یکی از تصاویرزیر کلیک کنید

انگشترمردانه شرف شمس گردنبند شرف شمس انگشترزنانه شرف شمس دستبند شرف شمس نگین شرف شمس تسبیح شرف شمس نیم ست شرف شمسگوشواره شرف شمس

تهران بلواراشرفی اصفهانی مرکزخریدتیراژه طبقه2پلاک19 

  توجه :هزینه پست پیشتاز وبسته بندی 28 هزارتومان می باشد که می بایست به  مبلغ محصول اضافه گردد . لطفاً باشماره یا تلفن   واتساپ : 09128461778   جهت سفارش اینترنتی ابتدامصحول خودرا از سایت Sharafshams.ir انتخاب نموده سپس کدآن محصول را به ما اطلاع دهید وپس از اطمینان از موجودی انبارجهت پرداخت فوری  باگوشی تلفن همراه خود به #20114*6655* زنگ بزنید سپس عدد3 را واردکنید وبعد مبلغی که می خواهید واریز نمائید را از شما می پرسدرا وارد نمائید . ویا برای خرید اینترنتی درذیل هرمحصول طبق روال معمول روی محصول کلیک کنید تاپرداخت انجام پذیرد