مردین چیست:
مردین ها کانال های نوری متافیزیکی کالبد انسان است که شباهتی به آناتومی اعصاب دارند ولی داخل کانال آن بجای جریان الکتریکی نورالهی که حاوی شعوراست جریان دارد.

دراین مقاله می خواهم ارتباط بین " الله نورالسموات والارض " و " مردین ها  "را موردبرسی قرار می دهم تا برای متخصین alternative medicine وسایر عامه مردم مشخص شود چرا انسان بیمار می شود وچطور شفا پیدا می کند ورابطه این نورالهی ومردینها چیست

اگر بخواهید بدانید خداوند از رگ گردن بما نزدیک تر است یعی چه باید 4 مطلب علمی تخصصی Meredian مِرِدین،کارما، هاله و7 چاکرا(7گیرنده شعورونور الهی)را از دیدگاه حکمت الهی از زبان ابن سینا ببینیم چه می گوید وبعد وخواص کریستال کواتز یا در کوهی را درمیایون ها سایت علمی بخوانید وتجربه کنید حکمت مردین وکریستال کواتز تجربه کردنی است زیرا وقتی نور را توسط کریستال وچاکرا به درون مردین راه دادید حاصل آن       نوری می شود که از شما می تابد وبه آن هاله می گوئیم لذا مقالات هاله را مطالعه کنید اولا باید بدانیم کریستال کواتز باعث می شود نورالهی را توسط 7چاکرا به درون مردین ها راه دهیم در نتیجه دریافت تابش نور سماوات والارض و منعکس کننده این نور و انرژی الهی روحانی که ازبدن صاتع می شود را هاله می نامیم که به سمت بیرون واطرافیان ما وهستی تأثیر می گذارد

کریستال کواتز باعث تصفیه روحی روانی بدن در مردین ها می شود وسیستم ایمنی را بالا می برد ودر طول مدیتیشن باعث می شود عمق بسیار زیادی را تجربه کند

دریافت تابش نور سماوات والارض به درون مردین ها و منعکس کننده این نور و انرژی الهی روحانی ازبدن را هاله نام دارد که با دستگاه کرلیان قابل رویت واندازه گیری است

کریستال کواتز باعث ارتقاع  روحی روانی وپیش گیری از بیماری  بدن توسط نفوذ نور الهی در مردین ها می شود وسیستم ایمنی را فوق العاده هوشمند وتقویت می کند حتی در مقابل عوارض سرطانی عدم تکثیر بی رویه سلول مؤثر است  می برد هرچند که طول مدیتیشن باعث می شود عمق بسیار زیادی را تجربه کنید بهتر است برای درک مطلب به شکل زیر توجه کنید وکانال های نورانی یا مردین یا ورید را بهتر بشناسیم.شکل زیرازچپ به راست نورالهی ازبیرون بدن بترتیب تا داخل بدن را نشان می دهند که چگونه این نور از بیرون به درون مردین راه پیداکرده وبه سلول ها شعور وآگاهی می رساند.


meridianمردین ها کانالهای نورانی هستند که در آنها نور الهی در جریان است واین نور وشعور وفرمان الهی را همزمان به میلیاردها سلول داخل بدن می رسانند تا آنها درست وسالم عمل کنند.

محتوای کالبد متا فیزیکی بدن ما شامل 14 مردین می باشد در این مردین ها انرژی و نوربا شعوری در جریان است که در پزشکی پرعظمت باستان چینی ها از این نور وشعور الهی چی، ژاپنی ها کی، هندی ها پرانا، ایرانی ها آب حیات انگلیسی ها وایتال فورس vital forceنام برده اند 12 مریدین مستقیماً به تک تک سلول های ریه-روده بزرگ- معده- طحال- قلب- روده کوچک- مثانه- کلیه- پریکارد-کیسه صفرا و کبدوسایرسلولهای در حرکت مثل سلول خون یا سیگنالهای الکتریکی اعصاب ومغز فرمان صادر می کند. ازتلاقی دو مردین چاکرا به وجود می آید. سازمان بهداشت جهانی، مرکز ملی طب مکمل و انجمن پزشکی ایالات متحده آمریکا 360 تلاقی این مردین ها را شناسائی نموده اند که با قرار دادن سنگها روی آنها ویا با طب سوزنی یا اکوپانکچر (Acupuncture) با فروکردن سوزن های بسیار نازک به این نقاط از بدن باعث تسکین درد و یا درمان مشکل خاصی از بیمار می شود. براساس تئوری سنگ درمانی، این نقاط خاص بر روی مریدین هایی (Meridians) قرار دارند که یک نوع انرژی حیاتی باشعور حاوی دستور الهی در آنها جریان دارند.هرگونه انسدادی درحرکت این کانالهای انرژی مانند سد باعث ایجاد مشکل در آن مریدین و سایر مریدینها نیز می شود.این مریدین ها را می توان با قرار دادن سنگها در هرنقطه ای از بدن تحت تأثیر قرار داد. سنگهای مختلف باعث رفع انسداد در این سدها می شوند و باعث برقراری مجدد جریان منظم در مریدینها می گردند. سنگ درمانی می تواند باعث کمک به ارگانهای داخلی شود تا بتوانند این عدم تعادلها را توسط چاکراها جذب کرده وفعالیت های جذب وورود نورالهی از بیرون به درون بدن را تسریع بخشند و جریان انرژی در مریدنها را تصحیح فعال سازند تا فرد بیمار نشود ویا از بیماری رهائی یابد.در مقاله بعد از این با توضیح کارما متوجه می شوید که چرا بیمار می شویم.

توسط دستگاه Aura graphy یا عکسبرداری از هاله ودستگاه کرلیان (سیستم نمایش ویدیویی هاله (AVS)) می توان هاله را رویت نمود. مواردی که هاله را گسترده وشفاف  وبه رنگ های ملایم در می آورند عبارتند از:

1- تقوی (به سخنرانی های بنده گوش کنید ببیند تقوی چیست)

2- صداقت

3- ذکر(در سخنرانی هاپنج تقرب بتوسط ذکررا گوش کنید)

4- صبر وعدم واکنش به عمل دیگران واتفاقات لحظه (الخیر فی ما وقع)

5-انیب (یعنی کنده شدن از دنیا وعلاقمندی وعشق به آخرت وخداوند)

اگر سخنرانی های مارا در کانال ما گوش کنید هر 5 مورد کاملاً توضیح داده شده است

سیستم نمایش ویدیویی هاله (AVS)دستگاه Aura graphy یاعکسبرداری از هاله چیست؟:

این دودستگاه یک سیستم نرم افزار کامپیوتری جهت تصویر سازی هاله بر مانیتور است که اساس آن بر اصول و مطالعات بیوفیدبک، روانشناسی رنگ ها، حوزه انرژی انسان و دانش ذهن- بدن بنا شده است. دستگاه عکس برداری از هاله، انرژی هاله شما را در همان لحظه، اندازه گیری کرده و نشان می دهد. با سیستم ویدیویی هاله، دیدن حرکت هاله و تغییرات آنی بسیار ساده است. سیستم نمایش ویدیویی هاله (AVS)، از دستگاه حسگر دست برای اندازه گیری داده های بیوفیدبک و فعالیت الکتریکی پوست دست، قابلیت رسانایی الکتریکی پوست دست و دمای لحظه ای دست استفاده می کند. این داده های بیوفیدبکی آنالیز و پردازش شده و با وضعیت انرژی احساسی ویژه ای مرتبط شده و به عنوان انرژی یا تصویر هاله فرد بر روی مانیتور نمایش داده می شود. گذشته از این، بیو فیدبک از داده های اندازه گیری شده برای رسم نمودار و چارت اطلاعاتی استفاده می کند که اینها عکس العمل ها و تغییراتی که در هاله و چاکراها رخ میدهند را نمایش می دهند. در مطالعات اخیر بدن انسان، نشان داده شده است که فرکانس های بیوانرژی، عملکردی حیاتی و مهم در زندگی ما دارند. فرکانس های ضعیف و نا کار آمد می توانند تعیین کننده انرژی و سلامت فرد باشند، اگرچه ما این پدیده را درک کنیم یا نکنیم. آنچه شما روی کامپیوتر می بینید: شما می توانید هاله متحرک خود را ببینید. دستگاه نه تنها الگوی شخصیتی بلکه حوزه فکری و تغییرات واقعی روزمره شما را نیز نشان می دهد. اصولا هر زمان که تغییرات ذهنی- احساسی یا انرژی در درون یا اطراف شخص ایجاد شود هاله نیز تغییر می کند. بنابراین رنگ اصلی هاله فرد مطابق با افکار و احساسات می تواند تغییر یابد و گاهی با نمایش جالبی از رنگهای مختلف در زمینه رنگ اصلی هاله فرد همراه می شود. علاوه بر این، دستگاه فعالیت چاکراها را اندازه گیری کرده و درصد باز بودن هر کدام را نشان می دهد. در صورت لزوم مرکز ریکی یوگا می تواند شما را در متعادل ساختن چاکراها و بهینه سازی حوزه انرژی تان یاری نماید. گزارش و تصاویر هاله و چاکراها:این سیستم تصاویری رنگی از داده های زیستی اندازه گیری شده را ارائه می دهد.

الف) تصاویر هاله و چاکراها:

• تصویر هاله اطراف سر: تصویر با نمای صورت و شانه ها و هاله اطراف آنها در لحظه گرفته می شود که متن زیر آن رنگ هاله و تفسیر آن می باشد.

چاکرا

• تصویر کامل هاله و چاکراهای اصلی: که در همان لحظه گرفته شده است. • شش نمودار عددی هاله و چاکراها: که شامل هفت چاکرا، اندازه هاله، تعادل و نوع شخصیت فرد که مناسب جهت تجزیه و تحلیل دقیق تر هاله و چاکراها هستند.

• قابلیت ضبط بر نوار ویدیویی و یا CD: جهت ضبط هاله متحرک شما در کل جلسه عکسبرداری که بر مانیتور مشاهده می شود. این بخش اختیاری بوده و بنا به درخواست شما انجام می شود. ب)گزارش 22 صفحه ای:که اطلاعات ذیل را دارا می باشد

 • رنگ هاله و تجزیه و تحلیل آن: که بیانگر نوع شخصیت و خصوصیات شماست.

• اندازه هاله: یک شاخص مهم که نشان دهنده میزان انرژی است که به اطراف خود می تابانید.

• اندازه، شکل و فعالیت چاکراها: نشان دهنده تعادل انرژی در زندگی شماست.

• تعادل هاله و چاکراها

• تجزیه و تحلیل شخصیتی: شامل تجزیه و تحلیل این موارد می باشد: ذهن- بدن، زندگی اجتماعی، روابط و صمیمیت، شغل، امور مالی، سلامت، خوشبختی، رشد و تکامل.

• تجزیه و تحلیل داده های زیستی: که مهم ترین بخشهای کالبد انرژی شما را با نشان دادن موارد ذیل منعکس میسازد

• چرخ رنگی: به وسیله آن خواهید دانست که رنگ مکملی که شما باید استفاده کنید تا به آرامش و تعادل برسید کدام است.

• تعادل ین ویانگ نشان دهنده میزان هماهنگی میان انرژی های زنانه و مردانه شماست. • نمودار ذهنی- روحی- بدنی: نمایش چگونگی توزیع انرژی شما بین ذهن، روح و بدن است.

• احساس سنج: نشان دهنده شدت عکس العمل احساسی شماست.

• نمودار وضعیت ذهنی- بدنی: نشان می دهد که آیا ذهن یا بدن شما در اضطراب است.

• نمودار اضطراب- آرامش • نمودار سطح انرژی

منتظر مطالب تکمیلی ومطالب علمی بیشتر توسط ما در آینده نزدیک باشید